Burseryd linje

Idag var det alltså linje startade som sagt kl 8 på morgonen:O det borde verkligen vara förbjudet!! detta betyde att jag var tvungen att gå upp kl5"/ 
Det spöregnade när vi startade men det slutade efter ett halvt varv, men va gjorde det när man redan var helt dyngsur:P
Det gick sådär även idag mina ben var sega men snäppet bättre än igår men långt ifrån bra. men men det ska väll vara så nån gång också. De finns egentligen inte så mkt att säga om loppet förutom att det var samlat in till mål och Madde kom trea:D starkt jobbat efter punkan!
Måste ju säga tack till Kjell för att jag fick låna lite smörja till cykeln imorses(:
Och till Olssons för att jag fick låna liniment igen(:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0