Lagtempo

Dagen har istortsett spenderats i Lokalen, och jag var ju bara tvungen att gå upp en sväng i skolan..
Det var nog den konstigaste känslan på väldigt länge!! Det kändes verkligen att jag hade slutat och inte passade in där:P
Samtidigt som det såg ut precis som vanligt och det hade verkligen inte hänt någonting..
Förutom i lokalen där de har gjort om för fullt, riktigt bra blir det iaf(:
Sen eftersom det är Tisdag så var det ju självklart lagtempo, det var jobbigt och jag blev trött! Precis som det ska vara..

Hade fint! Nu ska jag gå och vara lite social.
Pusss


Kommentarer
Madde

Höll tummarna in i det sista för att du skulle få komma med till tjeckien. Det hade varit så kul och framför allt var du värd det. kram madde

2009-04-22 @ 22:31:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0