Italien del 2

Efter vilodagen så var det dags för lagtempo(: vi körde alla Svanesundare och Anna.
Det gick bra flöt på riktigt fint hela tiden!
Först körde vi platt mot Pesaro, sedan lite mer kuperat på Panorama vägen. (Eller knullen som sören sa, när han skulle tala om vart vi skulle köra. Hans bortförklaring var att han först tänkte säga knallen men ändra sig till kullen, så det blev en kombination.)




Dagen efter så var vi några som bestämde oss för att köra ytterligare ett fart pass, först lagtempo och sedan blev det en massa attack körning sjukt jobbigt men så kul:D



Sista träningsdagen blev det distans. Och jag gjorde misstaget igen att ta på mig för mycket kläder bara för att det var ganska så kallt och disigt på morgonen.
Och nu ni får ni höra och häpna, på slutet så körde vi på utför och jag var bland de första. Vi körde ifrån dem andra i gruppen så vi körde typ lagtempo hem. Men nu kommer det som är mest överraskande! För det första så fick jag beröm för min utförskörning!:O Han tyckte att jag hade riktigt bra fart, för tjejer brukar alltid vara fega utför men det tyckte han inte att jag var:D Och nu surprice nr 2 jag fick guida en bit när vi skulle hem! Jag menar jag hittar ju inte ens i Sverige:P men rätt kom vi!


gruppbild med alla som var där. (om ni inte ser mig och en del andra av svanesundarna så är det för att vi gömmer oss där bak:P)


Haha det var så sjukt roligt!!




har inga bilder från hemresan, men den gick ju som sagt bra utan några spräckta rutor osv:P

Men jag längtar redan tillbaka till värmen och alla roliga personer!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0