Hemma

Nu har jag typ precis kommit hem från min lilla tripp till Skara(:
Dagen började så bra, med en fika med Jenny och Anna. Måste säga att till alla som har vägarna förbi Skara gå in och fika på Nockes för det har "stan":P Då vi av en slump träffade Sara:D Det var så kul att träffa henne!! kändes som the old days..

Dagen slutade mindre bra på träningen så märker jag att det har gått hål i mitt däck så då blev det punka nr 1,
sen kanske en mil därifrån så blev det punka nr 2.. Men den slangen jagf skulle byta till då var redan trasig så det var bara att ringa efter skjuts.. Inte jätte bra!

Se var det bara att bege mig till bussen..
Tack Anna för trevliga dagar:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0