Helt sjukt!

För tre år sedan så var jag på träningsläger på Mallorca, då vi nästsista dagen fick inbrott i våran lägenhet. Så vi blev av med alla pengar och mobilerna, men de tog snubben redan samma dag så vi fick tillbaka mobilerna iaf..
Då kanske ni undrar varför jag berättar detta nu!?
Men så här är det aif att i tisdags så fick från posten att jag hade något att hämta ut vilket jag trodde var ett paket, men det visade sig att det var ett rekomenderat brev. Så mina tankar började snurra ganska ordentligt om vad det kunde vara.
Men det visar sig att jag är kallad till att vittna under en rättegång i Palma på Mallorca under våren..
Snacka om att jag blev chockad! det var ju ändå tre år sedan det hela hände, och jag vet inte vad jag ska vittna om för det enda jag har sett är att våran lägenhet har blivit helt igenomsökt..
Så nu de senaste dagarna har det varit en massa samtal till ambassader hit och dit, för att vi (det var ju inte bara jag som blev kallad utan de andra som bodde i lägenheten också) ska slippa åka dit för det har man ju varken tid eller råd med mitt i tävlingssäsongen..
Men aja får väll se hur det går...

Förövrigt så har det varit en bra dag uppe tidigt och fixade med en massa saker, Sen har jag spenderat resten av dagen med Jen:D



Kommentarer
jen

Miss you babe och förlåt! xoxo

2009-04-17 @ 13:57:50
URL: http://jennyeast.blogg.se/
Johanna

Lycka till på tävlingen sweetie! Miss u! Pussas<3

2009-04-17 @ 23:12:34
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0