serious pain in my ass!

ja herre gud va det gör ont!! va ju på box igår och hmm mina såkallade cyklistmuskler tål inget annat än att cykla!!
för så fort jag gör nått annat så får jag världens träningsvärk.. men det jag har nu det är inte träningsvärk för jag lyckades sträcka rumpan!:O och det gör så brutalt ont! jag känner mig som en 80år gammal kärring för jag kan typ inte böja mig överhuvud taget utan att det gör rätt ont! vilken skit!!
men det va väldigt kul iaf! och förhoppningsvis lyckas jag bättre nästa gång!:P
okej jag och jenny  skrattade en hel del men vi gjorde iaf vårat bästa.. även om vårat bästa inte va så bra:P därmed allt skratt för att vi gjorde fel hela tiden!

ja som sagt jenny va ju här igår och vi åkte till lager och shoppade(: (eller jag shoppade för hon köpte ingenting!:O,vilket va insane för jag har aldrig shoppat mer än henne!)
jag köpte ett linne att ha på lördag(: en farfar tröja och en svart stor tshirt och lite underkläder(:
sen så va vi ju på boxen.. sen åkte vi hem och hon skulle åka tbx till skara men vi hamnade i hallen och pratade ist.. till en början så stod vi upp men det orkade vi inte så länge så vi satte oss på golvet..(stort misstag) och där satt vi ett bra tag och bara pratade(: men senare när vi skulle resa oss upp gick det inte så bra då va inte bara så att vi kändes oss som 80 vi såg även ut att va det:P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0