roligt(:

Idag när jag serverade mellanmålet på bogesund så såg jag någon som jag kände igen(:
så jag var tvungen att gå lite närmre och se om det verkligen va hon, och det var de!
det va Marie min klassföreståndare som jag hade på högstadiet.. hon va där för att hämta sin dotter elsa som gick i ettan!:O hon va ju bara en liten plutt då! och så berättade hon att lille august som hon va höggravid med när jag slutade nian hade blivit tre år! (vilket kanske inte är så konstigt eftersom det va tre år sen sluta högstadiet men ändå:P)
men det va verkligen kul att se henne! för det va en av de bästa lärarna jag nånsin haft och jag tyckte verkligen om henne(: så det var verkligen kul!

och så har jag vart i göteborg också.. fick cykla lite på en trainer... sen så bytte jag och jessica om igen så gick vi och åt mkt gott! sen så minglade vi lite som det så fint heter.. sen så skulle hon skjutsa nån till landvetter så hon fick åka..
och jag fick en rundtur på dalblads av petter som jobbar där(: han är rolig!
sen så fick jag lite grejer som jag ska testa(: så tack så jättemkt!
så det va väll en helt okej kväll även om jag missa boxen som jag gärna hade velat gå på! men det får bli nästa vecka!



Kommentarer
Jo

Visst gjorde det, var helt klart ngt som saknades ;) Det får vi hoppas på, och du vet väl vad som gäller? Har man lovat så har man ;) Tyvärr blir det nog trångt med en säng, vet i katten vart den skulle få plats och min tältsängsidé dög ju inte så då får det väl bli en sån där extra sängsmadrass =) Japp, håller tummarna åt dig så får du hålla dina åt mig. Pusspuss

2008-09-10 @ 21:54:13
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0