oktoberfesten

Ja det var den roligaste kvällen på väldigt länge!:D
Vi beslutade oss för att starta kvällen i skövde i Magnus lägenhet, så 5 i 8 så satte sig jag, Jenny och Joel oss på bussen för att åka till skövde(:
och så gick vi till hans lägenhet och lite senare så kom Sara och David.
Och när vi satt där i hans lägenhet så var det väll inte sådär jätte mkt röj för alla var sega och trötta!
men sen när vi satte oss i bilen tbx till skövde så började det bli bättre(:
sen när vi kom till stadt så blev allt bra(: vi va först ut på dansgolvet haha!
jag träffade typ halva av mitt gamla sp3a!<3 det va så kul och jag kände hur mkt jag hade saknat dem!
det blev många kramar om man säger så! ändå va det många som saknades..
det blev mkt dansandes och jag hade pumps på mig och jag fick inte ont i fötterna förräns jag skulle gå hem:O
men jag och Jenny konstaterade att det kändes bra att killarna va med, det kändes tryggt liksom(: haha för så fort det kom nån som dem inte "godkände" så gick de mellan eller så kände man att det va nån som tog tag armen och drog bort en(: eller mestadels joel(: och de hade bra omdöme för de va dem som man inte ville dansa med!
men som sagt det va verkligen en rolig kväll!!

sen imorses så vaknade jag av att jag fick sms strax efter 10.. de va Jenny som undrade om jag skulle följa med och fika med henne och amanda vilket jag självklart ville! så de va bara att göra i ordnings sig och sticka iväg till kaffehuset!
och jag träffade Maria(: det va verkligen otippat vad är oddsen att hon ska komma från örebro och just till kaffehuset precis den dag och tid som jag va där!? men de va kul! och jag ska ringa till henne då jag är uppe och hälsar på niklas och johanna så ska vi ta en fika!(: (hörde du det Johanna när jag kommer och hälsar på, det betyder att jag kommer och hälsar på:P).
det va iaf en trevlig fika hade ju inte träffat amanda sen studenten!
sen så blev det till att säga hejdå till Amanda för hon skulle med bussen..
och sen hejdå till jenny :´( som jag nu inte kommer träffa på över ett år för hon åker till usa:´( saknar henne redan!

efter det blev det handbollsmatch med Martina hemma i u-hamn de förlorade dock.. men det va trevligt att sitta och prata med Martina!(:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0