lördag/söndag

igår så fick jag gå upp betydligt mkt tidigare än vad jag hade velat!!:P halv 7 fick jag gå upp..
för vi skulle ju som sagt åka upp till örebro(: där vi hälsade på  niklas och johanna och kollade in deras nya lägenhet!
och ja hmm en sån lägenhet skulle jag lätt kunna tänka mig att bo i om man säger så!! den va rätt fräsch och helt nybyggd! så dem har gjort ett kap!

sen så åkte vi till finspång och mormor och morfar(: det var väldigt trevligt för har ju inte träffat de sen min student..
och tidigt i morses så åkte vi till sthlm eller rättare sagt tumba där vi köpte en testcykel.. väldigt bra då jag ju inte längre går på cykelgymnasiet och har en där.. så nu kan jag köra tc i vinter(: okej det kankse inte är jättekul men det är bra träning iaf(:
och nu är vi hemma igen så det har spenderats en hel del tid i bilen den här helgen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0