friday

just nu är jag väldigt trött! funderar på att ta en power nap på typ 1 timma(: eller vänta nu det kanske inte räknas som en power nap:p

idag fick jag höra att ayla fortfarande tycker att jag ser ut som 33, och alltså då måste man ju bara ge igen lite. man kan inte låta det gå obemärkt hur många gånger som hellst!:P så då talade jag om för henne att jag tyckte att hon så ut som typ 4-5 och oups det var visst lite känsligt! :O hon blev lite sur men det får hon allt tåla.. hon sa att hon va för lång för att vara 5.. och jag är definitivt för ung för att vara 33 fick hon till svar.. men jag skulle skulle inte se ut så här om jag va 5.. nej och jag skulle inte se ut såhär om jag va 33.. sen ´kom hon inte på nått mer att säga så då gick hon bara därifrån..

imorn så åker vi upp till örebro och hälsar på bror och johanna(: sen vidare till mormor och morfar i finspång(: trevligt trevligt! och efter att jag har sovit lite så ska jag baka en tosca kaka till morfar(:




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0