080920

jag är helt slut för tillfället!! har precis kommit hem (eller till annas lägenhet) efter mitt första cykelpass på tre veckor! och ja det var väldigt jobbigt! va ute och cyklade med nystrand väldigt roligt eftersom han har 2helger kvar av sin tävlingssäsong.. och jag har precis (idag) börjat med min vinterträning.. så man kan säga så här att jag var ganska osnabb och han ganska snabb... och det värsta  va att han körde lungt!

ikväll så är det oktoberffesten som gäller(: och det kommer bli så roligt! bara jag blir lite piggare:P


Kommentarer
angelica

hejhej=)

ska du åka cross säsongen?

2008-09-21 @ 17:02:26
Carro

hej(:

ja det har jag tänkt att göra:)

du med eller?

så vi kan köra i samma fina grön/blå kläder;P

2008-09-22 @ 18:28:13
Anonym

ah va kul!jo jag ska åka.==)

mm, dom extremt heta gröna flammorna =P

2008-09-22 @ 18:46:51
angelica

ah va kul! jo jag ska åka=)

mm, de gröna falmmorna är juextremt heta!=P

2008-09-22 @ 18:48:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0