080915

idag har jag påbörjat min sista vecka som mattant på bogesund(:
så jag talade om för mamma att när jag slutade på hester så bjöds det fika och jag fick en twister godis påse och en biobiljett..:P men det lät inte som om jag skulle få det nu:O förstår inte varför?? haha
hon sa bara att när man är sista dagen på nått ställe så ska man själv bjuda på fika.. tss

och nu så har jag precis vaknat typ.. det är så himla skönt att sova när man kommer hem!(:
den här veckan ska jag även börja träna lite lätt(: ska bli skönt!
box på onsdag ska bli kul!:D


Kommentarer
Mor

Det är självklart att du själv bjuder på fika. Annars blir du som sagt utan.....

2008-09-15 @ 18:42:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0