träning

det började först med löpning som gick rätt bra till min stora förvåning! men sen när jag kom hem däremot så var jag väldigt stel i benen.. Men det va bara att byta om för boxen(: Martina är sjuk och kunde inte vara med. men Elin va där, och eftersom vi båda ärtävlingsmänniskor till max så peppar vi varann väldigt bra(: och det gik bra hela tiden fram tills stretschningen då det har en tendens att balla ur lite grann eftersom vi båda är trötta.. då vi inte va riktigt lika fokuserade längre och jag som va stel efter löpningen va inte så jättevig (det va jag iofs inte innan heller men nu va det extremt) och de va tydlingen nått som va väldigt roligt:P

sen kom vi in på våra extrema armmuskler! HAHA! vilket fick mig att tänka på helgen då patrik frågade mig om jag bara cyklade eller om jag typ styrketränade eller nått sånt..
jag svarade jo men jag har börjat styrketräna.. (spänner mina armmuskler) ser du inte va biffig jag har blivit!? :P haha
jag fick till svar eh jo vi säger väll de då;P haha

hade fint allihop och sovgott
pusshejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0