min dag

har hittills inte varit sådär jättespännande eller inspirerande på något sätt.. lite sådär småseg och trött men idag va det iaf lite mer att göra..
tänkte att jag skulle läsa lite i den sista gossipgirl boken, alltså den nionde men det har kommit ut 13st böcker på engelska men bara 9 på svenska upptäckte jag igår när jag kollade runt lite. jag som hade tänkt att jag skulle beställa hem dem men det gick ju inte då"/ men jag tror bestämt att jag ska beställa it girl(: det tål att tänkas på iaf(:
blir ingen löpning dag för jag är fortfarande lite snorig inget i halsen idag men vill inte riskera.. men box blir det iaf(:
martina kommer dock inte för hon är sjuk men elin kommer förhoppningsvis(:
nej nu ska jag göra nått annat innan träningen(:
hade fint! pusshej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0