i finspång

just nu så sitter jag i finspång hos mormor och morfar(: vi åkte hit idag för att det inte ska bli så långt imorn när vi ska åka till stockholm och tävla(:
sitter å väntar på att idol ska börja(:

idag så är det ju fredag vilket betyder att jag slutade klockan 1! det är så himla skönt...
sen så åkte jag hem, då jag och mamma fick åka å jaga ett paket som skulle komma till mig idag för jag är tvungen att ha det i helgen, för de va cykelkläder. Men iaf jag hade inte fått någon avi (eller va det heter) om att paketet hade kommit. men vi åkte till okq8 iaf och hörde om de kunde ha kommit ändå. men det hade det inte, de sa att de låg i jönköping. så då undrade vi om vi inte kunde hämta ut det där.. men det gick inte, så vi åkte till posten och undra om de kunde hjälpa oss och vi hade sån tur att paketet hade hunnit komma dit(: så jag fick ut mina kläder(:

nu är det alldeles snart idol, sen äre väll nästan dags att gå och lägga mig för imorn är det ju so sagt mot sthlm (bosön) för att tävla!
imorn blir det till att bo på scandic i södertälje för ska tävla där på söndag..

puss!



Kommentarer
jen

Haha, scandic i södertälje (: reminds me about last year.. love you my dear friens..! Miss you very much..

xoxo

2008-10-18 @ 01:58:49
URL: http://jennyeast.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0