Dissa

Nu ska jag göra som dem gör på rix morron zoo, hissa och dissa fast jag väljer att bara dissa..:P
Jo för nu när jag jobbar så måste jag ju såklart ha med mig lunch till jobbet.. och ibland när man inte har hunnit fixa mat kvällen innan som man kan ha med sig (och ja jag kan ju erkänna att det ha mestadels varit mamma som har fixat det), så tar men den enkla vägen och åker ner och handlar färdig mat..
och nu till dissningen hur har de tänkt sig att man ska bli mätt på en sån liten portion!? de är ju pyttesmå.. en gång köpte jag XL portion och inte blev jag mer mätt för det..
så jag tycker att de ska göra större portioner eller fler strolekar att välja bland..

förövrigt så har min dag varit helt okej, dock väldigt trött och frusit hela dan.. men ska inte klaga (för en gång skull:P)

hoppas att alla har en fortsatt bra dag(:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0