boxen

haha ja vad ska jag säga!? det här va verkligen kul och sjukt jobbigt! jag boxades med Elin, det börjades med att båda va opepp och trötta men sen när vi väl börja så kom vi igång och körde på hårt.. det va nån sorts cirkelträning idag, men roligast var nog stretschningen:P haha ja hon mobbade mig för min oerhört dåliga balans och så började vi skratta och kunde verkligen inte sluta! kan ju säga såhär att det va precis knäpptyst i salen och så står vi där (och försöker stretcha) och skrattar balndat med ganska mkt fnitter eller va man ska säga:P men vi hade iaf kul(:

nu äre ett avsnitt av Greek som gäller(:

och förövrigt så flyger min vän hem inatt(: så hon är hemma vid 4imorn(: och det ska bli riktigt kul att träffa henne i helgen!(?)


Kommentarer
Johanna

Hej sweetie! Allt bra, minus den förkylning du verkar ha? Kul att Jenny kommer hem, tog inte så lång tid som du trodde eller?! Önskar att jag hade tid att träna mer och läsa lät kul, annat än kursböcker alltså för det har jag läst ett antal nu. Hittar du på annars för kul? Jag har inte tid för mkt annat än tentan nu men nästa helg blir det fest. Hade bäst. Pusspuss

2008-10-23 @ 20:03:46
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0