bio

nu har jag kommit hem från bion, eller det va ett litet tag sen..
den va faktiskt bra(: fast det hade jag förväntat mig:P
den är lättsam oc h lite smårolig(:
och jag säger det igen Zac Efron!

problemet va att jag blev så sjukt kissnödig efter halva filmen så det blev en pina, så när filmen va slut skynda vi till toan men det va så lång kö och det orkade vi inte vänta på.. så beslöt oss för att gå på toa nån annan stans, och det slutade med att vi gick till ebbas morfars flickväns lgh som bodde precis vid bion typ..
mkt nödvändig fakta jag vet:P


Kommentarer
jen

Låter väldigt bra de där :) måste nog också se den bara för att, haha.. Och han är ju sjuuukt het - me like!!



Viktigt info de där ;) haha....



xoxo

2008-10-27 @ 22:33:01
URL: http://jennyeast.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0