081014

idag på jobbet va det typ kaos för nu har de efterlängtade sakerna som fattades förut äntligen kommit! vilket betyder att vi har lite mindre än en vecka på oss att skicka ut över 1000 lådor.. yeah right liksom jag hann göra lite drygt 100st idag..

sen när jag kom hem så var det bara att sticka ut att träna, vilket ledde till att jag blev ännu mer slut än när jag kom hem från jobbet, som ledde till att jag blev allmänt sur och gnällig"/ och jag kan väll erkänna att jag tog ut det lite väl mkt på pappa när vi (jag) körde spänst träning så jag ber om ursäkt för det(:

nej nu ska jag gå och lägga mig väldigt tidigt ikväll typ nio iaf senast halv tio! så jag orkar vara väldigt effektiv imorn! utan att bli sur när jag kommer hem:P
så jag säger väll godnatt nu


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0