081006 16:59

ja nu har jag varit hemma en stund från jobbet, och tiden gick faktiskt ganska fort idag eller a inte sista timman men annars helt okej.
när jag kommer så ser jag att det ligger ett kuvert på bordet och  jag känner igen handstilen direkt! i´ve got mail from the usa(: sen ser jag att det står öppnas på födelsedagen! hallå det är en hel vecka kvar hur ska jag kunna hålla mig tills dess??! det är den stora frågan! jag är så sugen på att öppna den nu, men jag ska försöka hålla mig tills på måndag(:

och förövrigt så har jag sn sjuk beslutsångest! jag vet inte vad ska göra! kan verkligen inte bestämma mig!
jag vill prova på nått nytt för är verkligen jätte trött på hur det ser ut nu!
men men jag har tills på onsdag att bestämma mig, så ni får se hur det blev och vad det va då;P

lite senare så ska jag åka till limmared och fixa lite saker(:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0