trevligt(:

Vad har jag gjort idag egentligen? en massa saker faktiskt blev ju som sagt en liten tripp till borås.. Jag visste redan vad jag skulle ha så gick direkt dit, första anhalt va Change där fick det bli en bra axelbandslös bh som ska änvändas imorn så att klänningen sitter kvar uppe när jag röjer på dansgolvet;p haha
Sen raka vägen till MQ för att köpa en väska som jag borde ha köpt sist jag va där! men det fick bli idag ist.. även den ska användas imorn(:
sen lite nagellack och en ny mascara (vet inte om de är bra, men själva förpacningen va fin!:P)..

Efter shoppingen så åkte vi till Erikssons(: trevligt trevligt! det va längesen innan idag..

Sen är vi va hemma så bestämde jag mig för att jag skulle stå för maten.. sagt och gjort åkte ner och handla och fixa till lite käk.. sen har tiden spenderats framför idol!(: tema kärlek me like! Johan borde faktikskt åka nu tycker jag..

pusshejs



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0