Team fast fred

Nu kom jag precis hem från en helg som har blivit spenderad i skara(:
det blev ett lyckat läger, med en blandning av att umgås med mycket saknade människor, träning och mycket information(:
Nej men det va rikigt kul att träffa alla igen! Träffade folk som jag inte hade träffat sen första helgen i september(:
Det blev lite tävlingar också, så vi blev uppdelade i grupper och fick vissa uppgifter att göra. Okej vi va inte så jätteduktiga på uppgifterna, men vi hade iaf lagkänsla som heter duga och vi hade nog roligast! HAHA
GO TEAM FAST FRED!! haha Jag kunde inte kolla på Jossan igår kväll för jag började verkligen bara att skratta.. sjukt kul! vi borde ha vunnit med våran teckning, den va klockren! Och mitt träd (som såg ut som stoppskylt) va så underbart vacker;P

hoppas att ni har haft en bra helg för det kan jag meddela att jag har haft!
pusshejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0