simma?

Idag så har jag inte haft sådär jättemkt att göra på jobbet, tillskillnad från igår..
Men jag har lyssnat på en ljudbokhela dagen Flickan som lekte med elden (den andra boken i millenium trilogin)
så dagen har gått rätt fort ändå(:
Nu när jag är hemma igen så har jag ätit lite, eller lite och lite de blev några mackor och lite för mkt blåbärspaj..
Varför äter jag alltid för mkt? men det är ju så gott! så de kvittar:P Nu är jag däremot äckligt mätt!"/

Nu återstår det bara att bestämma vilken träning det ska bli, simning eller TC? sugen på att simma så tror att det blir det.

Och sen så måste jag också bestämma om jag ska åka till skara imorn eller på lördag, ska dit på elit läger..
Lägret börjar inte föräns på lördag men om jag åker dit imorn så hinner jag ju träffa lite folk(:

peace out



Kommentarer
Johanna

Folk är alltid kul att träffa! Värsta beslutsångesten eller? Verkar bestämt så... ÅH, har din mamma gjort blåbärspaj och jag är inte hemma? Dumt. Här får jag ju äta upp hela själv om jag gör en, så det blir elt enkelt sällan det. Kom på en sak nu, skulle inte vi äta chokladpudding? Vill minnas ett löfte om detta. Tror att vi ska äta mkt gott till jul eller?! Hur blev det med träning och Skara nu då? Pusspuss

2008-11-13 @ 23:17:59
URL: http://jsan8.blogspot.com
Johanna

Ja det förstås, Carro med beslutsångesten ;) Med andra ord finns det löfte om chokladpudding och mkt gott till jul, dessutom kanske vi kan ta en prmenix eller två då så att vi förtjönar alla godsaker. Funderade precis på vad du kan tänkas önska dig och inom vilken ram vi kan tänka oss?! Det var svårt kom jag fram till, men det är lättare än din bror... Usch, varför ska han både ha julklappar och fylla år för? ;) Svårare än svårast och alla idéer ska finnas samtidigt, inte nog med att man ska komma på en bra julklapp utan en bra födelsedagspresent också. Men tillbaka till vad jag önskar mig: ngt användbart, roligt och mkt mig. Smycke, parfym eller presentkort är alltid kul. Vet nog inte vad jag ska säga riktigt, hjälpte det ngt?Och vad önskar du dig? Puss&Kram

2008-11-14 @ 16:17:43
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0