Mammas chokadbollar & lillebrors bästa

     

nu har jag precis kommit hem från jobbet(: alltid lika skönt att komma hem!
På jobbet gick jag hela dagen och väntade på att det skulle bli lunch! för jag längtade efter mina pankakor(:
och lunchen går alldeles för fort måste jag säga!

Men nu är jag hemma igen som sagt och äter ytterligare lite pankakor (bra deffmat eller nått liknande(;)

precis när vi kom hem så kom Jacob (grannen) och sålde lite grejer för de samla ihop till deras klass..
och jag va tvungen att köpa för jag menar hur goda är inte chokladbollarna eller!?
och så har ju Lotta och Morgan köpt en del av mig när jag har köpt:P
(okej jag erkänner de va mamma som betala, men jag hade köpt även om hon inte va hemma:P)

have a nice day!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0