Lite krångel..

Förut när ja skulle träna så hade jag bestämt mig för att åka skidor idag igen, man får ju passa på när det finns snö liksom;P sagt och gjort jag beger mig ut till spåret..
Men eftersom det är mörkt så måste jag ju ha pannlampa på mig. Jag hinner köra lite drygt en halv timma och jag är mitt ute på spåret så tar batteriet till lampan slut och det blir kolsvart!:O som tur va så hade jag en åkare typ 20m före mig så kunde se hans lampsken lite då och då.. och jag kunde ju banan men jag på väg ut mot skogen ett par gånger;P så det va bara att beg sig hem och sätta sig på tc:n och börja köra intervaller.. Men de va rätt skönt ändå bara lite segt..

One tree hill it is! Pusshej



Kommentarer
Johanna

Hej sweetie! Kan jag få din klänning och skorna? Fastjag kan säkert inte ha ngt av det, men det vore trevligt om vi hade haft samma skostolek och även kläder... Hmm, om jag bangtar krymper du dina fötter då? Hur är det med dig annars då? Gala lät kul, minus mässan ;) Fast ett xbox är ju aldig fel ;P Har haft världens jobbigaste seminarie idag men nu är det bara tentaplugg kvar. Imorn blir det storhandling och lite julpyntsjakt. Snart 1:a advent och snart jul, MYS! Hittas på annars då? Pusspuss gumman

2008-11-25 @ 22:22:40
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0