i really dont like mondays!

Iaf inte den här måndagen!
Den kunde verkligen inte ha börjat värre än vad den gjorde!
När jag vaknade ville jag bara dra täcket över huvudet och sova ett antal timmar till!
Men det gick ju inte rikigt"/ så jag åkte till jobbet så när jag har släppt av mamma så tar jagvägen nere vid sjön..
och där nere så finns det en 40sträcka då det är upphöjt ivägen och pinnar så att körfälten är avdelade.. där kör jag som vanligt och så helt plötsligt så kommer det en bil i mitt körfält åt fel håll!!:O så jag fick vackert köra upp på trottoaren..
Jag blev lite skakis av den här händelsen kan jag ju tala om, och det verkade hålla i sig för när jag har jobbat ungefär en kvart så kommer jag på F****N jag har glömt min frukost och min lunch hemma!! så jag får állt åka hem och hämta den..
sen så har jag varit allmänt förvirrad idag!
ringde pappa som jag brukar direkt efter att jag sluta jobba om han skulle ha skjuts hem, ja det skulle han.. och jag kör hemmåt och jag är halvägs hemma innan jag kommer på att ja just de ja jag skulle hämta pappa!
bra dag verkligen! hoppas att det går över nu, för ikväll är det tupperware party(:

hoppas att eran dag har varit bättre än min!
Puss!



Kommentarer
Johanna

japps, 6 timmar på allvar och jag är helt zombie lik, ska träna om 1 timma och inser själv att jag inte kommer plugga ett endaste dugg. Och ne, jag somnade lite men ändå... Ärligt 6 timmar, vem kan hålla sig vaken!? (Not me..). Haha, läste det, lite roligt ändå ;) aha, varför och vart? Finns det inte roligare saker att göra? Pusspuss

2008-11-10 @ 17:13:01
URL: http://jsan8.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0