cykelcross sm

Nu är jag precis hemkommen från cykelcross sm(:
Alltså det är så brutalt jobbigt! kallt och lerigt.. men det blev en sjätteplats tillslut, efter en del fightandes med angelica och vi va bra nära att köra ikapp Mustonen:O Men kroknade på slutet..
Imorn är det cup avslutningen och därmed den sista cx tävlingen för iår..



Igår kväll blev jag kidnappad av Martina:O för en filmkväll som jag klart och tydligt hade sagt nej till för jag va inte så sugen på det direkt! men när hon kommer och knackar på dörren så kan man ju inte säga nej.. Så det blev till att stressa i ordning sig lite och lydigt följa med:P
Och ja det va väl trevligt men skräckfilm är inte riktigt min grej..

Pusshejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0