studenten i ulricehamn

japp då var den avklarad! okej jag var avundsjuk att dem var klara och inte behöver gå till skolan mer men va fan jag har ju som sagt allt mitt roliga kvar!(:
och jag var faktiskt glad för deras skull även om de inte förtjäna att gå ut så tidigt!:P haha
först var det utspringet efter ett nån gång.. sen körde dem kortegen genom stan, var där och kollade med bror min och hans flicka Johanna. niklas bjöd mig och johanna på glass han kan faktiskt vara riktigt snäll min bror!(:
sen va de hem en liten sväng, sedan vidare till martina ute i torsbo för att fira henne mkt trevligt och god mat och jordgubbstårta bjöds det på inte helt fel!
sen skjutsade jag martina in till stan igen för hon skulle på party party. tänkte jag kunde ju hämta min studentmössa i skara för då hade ju jag också kommit in:P haha undrar om nån hade märkt nått?? haha
så nu är jag hemma igen för att det väldigt lugnt för imorn går bilen med riktning mot vänersborg! 3mil tempo rätt jobbigt får se hur det går förhoppningsvis bra(:


Kommentarer
V

kika in min blogg!

2008-05-23 @ 22:16:16
URL: http://vickanss.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0