skövde

har vart i skövdeidag!(: med lilla anna
bussen gick från skara kl 11 så dagen blev spenderad där(: det var mkt trevligt!
lite shopping blev det allt.. jag och anna gjorde ett kap!
hade nämligen hört att venus breeze skulle vara väldigt bra, så då såg jag de på hm men de va väldigt dyra må jag säga. så det blev inget köp där ,men anna skulle köpa en mascara på kicks så då gick vi dit och tur var det för där var det paketpris så då fick vi rakhyveln och fyra rakblad till samma pris som vi skulle bara rakhyveln för!(: så tjänade lite mer än hundra spänn på det:D
sen vart de lite grejjer till studenten(:
så nu är jag hemma och jag har testat mitt kap och den var lika bra som jag hade hört! så de kan jag rekomendera(:
får se vad kvällen kommer innehålla kanske nått kul annars blir det hemma i soffan;)

pusskram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0