en månad

Det är verkligen bara en månad kvar!!
det är helt sjukt!:D
nu är det snart över jag längtar så sjukt mkt!
eller det är väll lite sorgligt att säga hejdå Sp3a hejdå cykelgymnasiet, hejdå tullportagatan 5, hejdå skara!
och säga hej till ulricehamn igen och hej mitt gamla hus det är lite läskigt!
men hejdå till alla dessa lektioner, läxor och prov det har jag då inget emot att säga!
men skara ni kan glömma att ni blir av med mig så lätt för jag kommer nog upp och terroriserar er lite då och då!:P

image6


Kommentarer
jen

skara kommer vara väldigt glad om du kommer upp och terroriserar ibland ;) fast hmm när jag tänker på det tror jag att USA och stockholm blir ännu gladare..
säger bara samma sak, hejdå allt tråkigt! *längtar* men vill inte säga hej då till de roliga, som haha de mycket intressanta naturlektionerna med min underbara vän carolin.. :)
ha de underbart! xoxo

2008-05-14 @ 11:27:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0