danmark

imorgon blir det avfärd med riktning mot danmark(:
då är det pinse cup som gäller! ska tävla lör, sön och måndag.
vi kommer vara 8 alriksson cyklister som ställer oss på startlinjen! alla utom kajsa ( men hon är mtbcyklist + junior så hon räknas inte:P haha)
nej men det är verklligen inte ofta som vi är så många så det ska bli kul!(:
den bussen som vi hade nere i Tjeckien ska jag och PC köra ner till sexdrega imorn kl 8!
måste gå upp tidigt:S jag börjar egentligen inte innan 5 i 10 på fredagar!.
kul förövrigt att jag måste åka exakt samma väg som jag gjorde i måndags! och tisdagen innan det..
men jag kan iaf den nu:P (kanske mitt lokalsinne är inte det bästa)


hade bäst
pussmedkram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0