Cykeltävling

nu har jag kommit hem från danmark kom hem till skara ungefär vid 12 igårkväll.
det gick bra ända fram tills igår!
de började de med en tredjeplats för laget genom catrine!(: och vi körde väldigt bra lagkörning!
sedan blev det en dubbel genom hanna och jessica återigen en väldigt bra lagkörning!(:
men idag hinner jag köra sisådär 500 meter så går min kedja av! alltså nästa gång det händer nått med min cykel så kommer jag slänga ut den i diket!!!
men iaf jag fick ta hannas cykel för mådde inte bra.. så då blev jag upp pacad till klungan men jag satt alldeles för lågt, så jag gick ner till service igen återigen upp pacad till klungan. körde ett varv på cykeln sen kände jag att jag var påväg att få ont i knät så jag vågade inte riskera något..
sen körde jag hela vägen genom danmark och över broarna sen i Sverige fick hanna ta över..

hade fint!
pusskram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0