Bitchen

Japp, jag sitter och tänker tbx till tjeckien och då kom jag att tänka på bitchen(:
Bitchen är något som alla människor borde ha!
Den gör sitt bästa för att hjälpa en i alla lägen:P
haha våran Bitch var iaf väldigt bra och visade oss nästan alltid rätt till dit vi skulle!
Det var bara när vi var i Polen som den var lite grinig och skulle retas lite haha
Men annars var hon väldigt duktig och hon hittade överallt i Tjeckien och hur vi skulle komma dit..
btw Bitchen var våran GPS men hur namnet kom till vet jag ej..
Jag ska skaffa mig en egen bitch när jag har skaffat bil!
image11
tyvärr så var bitchen endast i bilen, så Kajsa fick lite problem när hon skulle hitta från svenljunga till helsingborg.. haha det var väldigt kul! hon körde fel iaf men man kunde iofs åka den vägen för att komma dit.
Madde och de i bilen hade fått vända för att de glömde en sak i sexdrega.
så de jaga och jaga. madde ringde och fråga vart vi var och kajsa svarade att vi var på hallandsåsen och då hade vi typ 45 min kvar dit haha hon var lite förvirrad:P
haha men shit va vi skratta och att vi senare förstod att madde och de va före för att de hade jagat så, så börja vi skrattat ännu mer haha



Kommentarer
Jo

haha, visst gör det?! Synd att du inte gillar kaffe för då skulle du med få rosa latte ;) Ne, hörde det. Å andra sidan så kan det ju bara gå bättre nästa gång och det var ju absolut inte så att det var ditt fel att det gick som det gick, det var bara maximalotur och det är ju bättre för det har man ju inte alltid ;) Kul att du gillade klänningen, ska bli kul att se. Har också klänning som jag ska ha på din student och syrrans, har matchande skor & väska med ;P Hoppas att allt är bra annars, mkt att göra?! Vet du att jag rä sjuktduktig och verkligen anstränger mig för att springa minst 3 dagar i veckan?! (Nöjd) ;) Ha en superdag söt. Pusspuss

2008-05-06 @ 14:34:32
URL: http://missvinsarp.blogg.se
jen

vi hade också en bitch med oss, fast tror inte namnet bitchen passar på våran.. Men eller hur helt underbara, älskar att använda den när jag kör... =) bra uppfinning det där... That trip sounds good :)
aja, btw ingen idé att go for it, we don't feel the same... men men.. that's life :'(
Puss med kramar vännen

2008-05-06 @ 16:19:47
Anonym

okeej så skönt o höra!! jodå, de rullar väl på ! :)
jaadu! inte sett till dig på ett tag alls.
=/ har du flyttat hem igen eller var bor du?
puss!

2008-05-06 @ 18:51:21
Jo

Jo det klart, men du är jätteduktig ändå! Alltid en stjärna i mina ögon ;) En grön tubklänning från H&M blev det. Billig, snygg & skön =) Ja, hoppas att det blir bra och att det är tillräckligt varmt för jag har ingen bra jacka/tröja egentligen... Menmen. haha, visst är jag, har dock värsta skosakvet från nya skorna så jag springer långsamtlångsamt med ihopbitna tänder ;) Tur att det inte är långt kvar då och att du kommer att ha all tid i världen sen. Pusspuss

2008-05-07 @ 16:28:41
URL: http://missvinsarp.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0