27 maj

idag har jag förhoppningsvis gjort mitt sista prov(: eller det måste ha blivit godkändt för att de ska ha varit det sista. Det är nått som man inte riktigt kan avgöra i ett ämne som psykologi för antingen har jag fattat allt rätt eller så har jag inte fattat nånting! jag hoppas på de första!:P
sen äre bara ett muntligt prov och en redovisning imon kvar halleluja!
sen ska jag slappna av! för har varit uppe i varv en hel del de senaste veckorna! för att de har vart så mkt att göra men jag börjar se slutet i det hela nu:D
vilket gör mig glad! det är vackert väder som gör mig ännu gladare! men just idag måste jag bita ihop det sista det är ju en del att plugga idag också! men sen! gud va skönt det kommer bli!:D


Kommentarer
A

Ja visst är det skönt när man känner att "snart är det slut"? har min sista redovisning idag och sen är det bra chill en vecka fram till skolavslutningen. =D

2008-05-27 @ 10:29:28
URL: http://endoftavvanilj.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0