21 maj

idag har jag gått i skolan.. sedan va de en föreläsning eller vad man ska kalla det med karl-einar häckner. klamydiadrottningen hmm vet inte riktigt vad jag ska säga om den men jag skratta iaf..
sedan med sällskap av jenny och amanda så åkte vi till "stan" så jag kunde köpa studentpresent till martina!
nu är den köpt iaf och jag tror den blev bra hoppas hon blir nöjd..
men jag däremot kommer nog inte va så nöjd den dagen inte alls avundsjuk inte alls! jag kommer ha ett leende på läpparna men gråta inombords:P haha nej jag kommer nog vara glad för deras skull! och förhoppningsvis inte vara allt för avundsjuk!:P
sen så blev det iaf träning sjukt jobbigt lille kim körde på som en liten galning!! men hur kan den lille köra så fort?? helt sjukt men aja blir återigen den här kvällen och usch fy och blä vad det är tråkigt!!


Kommentarer
jen

remember, ever and ever..!

xoxo

2008-05-21 @ 21:12:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0