togaparty

igår så var det togaparty.. själva grejen var väll ganska överskattad men vi hade kul iaf!!
men de måste ha sett kul ut! alla studenter gick runt i lakan! men alltså det va inte så fult som man kunde tro, faktikst ganska snyggt om jag ska vara ärlig eller aa jag skulle ju aldrig gå runt i det annars!
haha malin gick till kråks för att hon skulle hämta något hos sin pojkvän som jobbar där, då så fick hon höra av en tant "du hejar på grekland ser jag" haha
jag blev tvingad till att kolla på fotboll, totalt ointresserad det hade vart mkt bättre om de fick varsin boll:P men visst man blev ju glad över att sverige vann!! men jag skulle inte få en tanke på att kolla på fotboll själv!
ikväll så händer det ingenting, eller det gör det väll men jag skippar ölbrännbollen för jag  orkar inte så jag ska bara ta det lugnt(:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0