stockholm

igår kom jag hem efter en helg som blev spenderad i sthlm(:
vi åkte dit i torsdags och kom fram ganska sent så det var bara att ställa husvagnen på plats och sedan gå och lägga sig..
på fredagen så var det ett GPlopp inne i hammarby sjöstad som gällde! shit vilka fräscha lägenheter det var där förövrigt!
sen på tävlingen så var det ett kort varv på 1km och kurvigt.. det är inte riktigt min grej så det gick inte så bra"
/ måste verkligen träna på kurvtagning! hjälp någon:P
förövrigt så var sara mustonen rätt snabb hon varva alla förutom tvåan och det var typ 25 min ifrån..

på lördagen var det ett tempo som gällde, det brukar vara min grej och jag brukar lyckas vara rätt så snabb! men de blev en 4:de plats inte speciellt nöjd med den placeringen, var sliten men jaja det är inte föräns om ca3 veckor jag ska vara snabb:P

söndagen var det ett linjelopp som gällde, 5 mil inte så långt direkt borde vara typ 8 - 9 mil för att det ska vara lagom! men men det blev ett lopp där det inte gick jätte fort men inte jättesakta heller, förutom sista varvet för där gick det rikigt sakta och alla väntade på att någon annan skulle göra något men det blev inte av. så det blev en samlad klunga till spurten. hmm ja vad ska man säga om spurten?? låg långt fram tills det var typ 50m kvar sen så tappade jag ett antal placeringar!! vet inte vad jag kom men det var inte så högt upp i resultatlistan direkt.. det blev en tredjeplats till laget med Jessica(:

¨när vi inte har tävlat så har jag och anna varit väldigt slöa kan man ju säga! har typ bara ätit sen lagt oss i sängen och halvsovit! (eller i mitt fall sovit:P)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0