sm veckan

jadu det har varit en spännande vecka! och jag har kört mot den riktiga svenska dameliten, det vill säga proffsen. ganska stor skillnad från när man tävlar och kör i vanliga fall det var betydligt tuffare och jag hade verkligen inte en chans!
men jag är fortfarande en ganska så liten flicka som har många år på sig..
men jag vill bli bra nu!!
kom 17 på tempot och med mina mått mätt så gjorde jag ett hyfsat lopp..men det var brutalt! ett tempo på tre mil och backigt det är inte riktigt vad jag är van vid! men jag gjorde mitt bästa!

och linjet hmm jadu det va bland det värsta jag har gjort! det var sjukt jobbigt, backigt och jag gick in i den berömda väggen! alldeles för tidigt! men men jag körde som sagt mot de stora snabba flickorna och jag är inte tillräckligt bra än helt enkelt!
men jag kommer igen, jag ska bli bra!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0