sex and the city

nu har jag och anna varit i jönköping och kollat på sex and the city filmen(:
hmm det började med en liten roadtrip i jönköping haha;P
sedan så gick vi upp till biosalongen för att kolla på filmen(: det började inte så bra kan jag ju erkänna först reklam i hundra år som det brukar vara sen så börjar filmen utan bild:O alla blir lite smått sura och går och säger till då kommer bilden men vi har missat början så då säger de till att ta om filmen från början vilket gör att vi får sitta och vänta ett antal minuter på att de ska få gång filmen som börjar 45 minuter försent mot vad den skulle göra!
men filmen var väldigt bra den kan jag  rekomendera! en riktig tjejfilm!
jag måste verkligen se serien om jag får låna boxen av johanna(A) för jag har bara sett några avsnitt och jag vill se mer:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0