gårdagen

ja igår så var det alltså ölbrännboll för alla som ska ta studenten. innan det så satt jag i botan med anna och stekte medans hon "pluggade" haha det var nice!
sen så kom Jenny så att vi kunde gå och handla till grillningen, där vi av en slump träffade amanda(: vi bestämde oss för att jag och amanda kunde snylta på oscar och pers grill vilket vi gjorde(; så köpte vi grillspett som erik och pata tyckte var overkill men jag såg allt hur dem suktade efter våra grillspett:P
haha men det var mysigt att grilla med klassen(:
sen kom det en massa annat folk till brännbollen. men det började med ölbrännboll utan öl och utan brännboll:P haha men brännbollen kom tillslut och vi spelade mot NV som vi utklassade haha eller nått. men kul var det. jag sprang ett frivarv eller va det heter (med lite hjälp av pata som sparka undan bollen).
sen så kom jag till den ansvarsfulla delen av kvällen ( det är tur att det finns några som var nyktra). Malin ringer till en tjej i klassen för hon har bara försvunnit!:O så det slutar med att vi får leta upp henne och följa henne hem. sen när vi kom tillbaka fick stå och vänta på mårtens mamma för hon kommer och hämtar honom.
sen så gick jag hem medans de andra drog vidare till Olins.


den här bilden får stå för kvällen med jag, jenny och sötdavid(;

idag är jag ledig och ska städa, träna och tvätta cyklarna sen så går bilen med husvagn till sthlm med mor och far och lilla anna(:

hade gött och ha en bra helg..


Kommentarer
jen

Haha såg inte att det va jag på kortet?? Hmm... Haha... men men... TACK för en rolig kväll och ja du fick väl mitt sms =/

Ha det bäst i helgen så hörs vi, nu ska jag och shoppa ;) haha!! Sen bär det av till träningen i alla fall...



Xoxo underbara vän <3

2008-06-05 @ 13:15:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0