två klockor

inatt stallde jag två klockor för säkerhets skull:P och det resulterade i att jag inte försov mig(:
jag börjar få in snitsen på det här nu det gick rätt bra att köra jag va inne i stan igen strax efter 5(: vilket betyder att jag bara körde på lite drygt två timmar(:

förövrigt så går det rätt bra för mina teammates i laxå(: alla 5 topp 10(: bra kört tjejer idag har det vart ett linje vet inte hur det gått där men det har säkert gått bra(: imorn tempo...
jag hade gärna vart med där och kört men jag var tvungen att jobba"/

idag är det ett långpass som gäller... sen så har jag bestämt mig för att jag ska läsa ut Stella & Sebastian idag(: för jag har fått låna alla gossip girl böcker av johanna så jag ska börja läsa dem också:) det är ju nio st så det lär ju ta sitt lilla tag;P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0