tur att man har barnasinnet kvar:P

ja det  var verkligen tur för jag har inte gjort något annat ikväll än att ha "lekt" eller vad man ska kalla det..
Martin fyllde 14 år så vi var där nere och fick först smörgåstårta och sen jordgubbs tårta (: mm det satt fint i magen må jag säga!! men jag tror faktiskt att jag  har förbrännt detta nu:P
för det började med att ja först var jag tvungen att busa lite med Lea deras hund(: sen blev det studsmattan med lilla Alma(som är ett halvår)(: så det blev bra träning för armarna när man skulle hålla i henne.. ja vem är det som säger att man ska gå till gym när man kan leka med småbarn:P
efter detta så tvingade jag Martin att han skulle vara med på dansmattan(: alltså shit det var riktigt jobbigt! men hur kul som hellst ju! men  Martin hade tjuvtränat så jag hängde inte rikitgt med! men han kan ju förvänta sig en rematch säger jag bara:P me like indeed!
så det här var en rolig kväll och jag kan ju säga så här jag var den som stannade längst för jag kunde inte slita mig från dansmattan... haha
och btw hoppa studsmatta i klänning utan leggins= nånting jag inte rekommenderar:P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0