orättvist!

nu har jag precis kommit hem från min träning.. backintervaller var vad det blev idag.
ikväll så ska vi åka till borås och kolla på mitt i borås GP det är herr eliten som ska köra.
och vi i alriksson ska gå och göra lite reklam i våra pikeer(:
nu sitter jag och lyssnar på en ljudbok män som hatar kvinnor.



jag förstår inte vad världen kan vara orättvis! det händer saker som verkligen inte får hända.. man får ett uppvaknande och man får verkligen ta vara  på det man har för det kan förändras hur fort som hellst!:´(
Jen jag lider verkligen med dig!:´( jag finns här för dig om du behöver prata!! det är bara ringa anyday anytime det vet du!!
men jag vet liksom inte vad man ska säga mer än att jag tänker på dig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0