Mamma Mia

igår va jag och såg på Mamma Mia(:
och hur bra var den inte eller!!?? det känns som om det inte va sista gången jag såg den kan jag ju tala om!(:
det va en sån film som man blev lycklig av att se(:
mm den borde alla se!
och jag blev väldigt avundsjuk på Amanda Seyfrieds hår det var  blondt, långt och det var lockigt! hur fint som hellst.
visst blondt hår har jag ju redan:P men inte så långt och det är definitivt inte lockigt!"/
jag vill ha lockigt hår! det är så fint(: jag hade lockigt på balen och shit va fin jag kände mig!
och jag fått höra att folk inte tror att jag skulle passa i lockigt men de har fel:P
nån gång i mítt liv ska jag ha lockigt hår(:

nu sitter jag och väntar på en jornalist för tidningen ska komma och göra ett reportage om mig(:
men först ska jag käka lite(:


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0