Kreativ(:

Lite kreativ har jag vart idag iaf(: typ..
dagen börjar med att jag slappar gärnet!(: sitter framför datorn, kollar på tv och lyssnar på musik så som mina dagar brukar se ut typ, mkt intressant liv verkligen:P
sen så gjorde jag ett par jeans shorts (alltså jag klippte av ett par gamla jeans) det var alltså det kreativa med dagen:P och det lutar faktiskt åt att jag ska göra ett par till(: jag har kommit fram till att det faktiskt var ganska smart då får jag ju användning för gamla jeans som jag har lagt undan som jag nästan aldrig använder liksom(:
sen så har jag vart ute och rastat brorsan lite vilket resulterade i att vi körde ryck och spurter i backe:) jag fick äntligen med honom ut men som jag har fått tjata!!

Jag har även börjat läsa en bok (fast det var tidigare i veckan) Stella & Sebastian, jag har läst typ 75 sidor och änsålänge tycker jag om den!!(: jag har aldrig tyckt om att läsa böcker men det går betydligt bättre nu när jag har slutat skolan och inte har så mkt annat att läsa! bra skit!
och inatt blir det upp och jobba igen.... har snart jobbat en vecka nu!! (1½om man räknar det jag satt brevid)bara typ 2 veckor kvar(:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0