28 Juli

Nu är jag väldigt trött! för jag var uppe i natt och jobbade som vanligt.. men sen under dagen så har vart hos Inge och jobbat hos honom också så har jag verkligen gjort mig förtjänt av att få vara trött(:
men jag måste piggna till lite för jag måste ut och träna!

förövrigt så har jag varit duktig (enligt mig själv:P) jag läste ut Stella och Sebastian i förrgår och började med första gossip girl boken som jag läste ut igår, och jag började till och med på den andra boken i serien:O
det är helt insane så här mkt har jag aldrig läst i hela mitt liv!! eller jo totalt kanske men inte på en gång:P
Jag har alltid läst jätte långsamt! (vilket jag fick höra när jag var på Mallorca då jag höll på med samma bok i två veckor och då hade jag börjat med den innan jag åkte dit, till mitt försvar den var väldigt tjock!:P)
men det börjar faktiskt gå lite snabbare nu(: jag tror till och med att jag kommer bli klar med den andra GG boken idag..

Och du Jen jag tänker på dig och det kommer säkert att gå bra(: det är bara att tänka positivt!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0