16 juli

alltså ibland är världen allt bra liten! haha
ja inatt var jag alltså på första arbetsnatten för att lära mig linjen där jag ska dela ut tidningar. och det första han gör är att han tar fram gårdagens tidning och frågar om det är jag. ja svarar jag för det va det ju. och då sa han att hade funderat på det igår och tänkt om det hade kunnat vara jag som skulle köra ut tidinigar. och sen kommer han fram till att han känner min pappa eller aa de har jobbat ihop iaf. så detta kom fram under dom 20 minutrarna som vi fick sitta och vänta falköpings tidiningen för att den var sen. sen så fick  jag sitta med under tiden som han delade ut tidningarna han sa att om man känner linjen så tar det en timma ungefär, men jag behöver inte vara klar föräns kl6..
inatt ska jag åka med igen, sen nästa natt ska jag få köra och han sitter brevid.. sen på måndag ska jag köra helt själv!! ojojoj hur ska detta gå:P så ni i timmele behöver väll inte bli jätte arga om tidningarna kommer fel nån dag;P

jag trodde att det skulle vara mkt jobbigare att gå upp inatt, för jag tyckte att det va jobbigt att gå upp på morgonen när jag skulle till skolan och då behövde jag ju ändå inte gå upp föräns kl 7 nu får jag gå upp strax efter 2 det är ju mitt i natten! men det är ju som sagt bara några veckor så det ska nog gå bra!(: och det är ju framförallt pengar:)
nu låter jag värsta girig men pengar är nått som det kommer vara ont om på mitt konto framöver om jag inte hittar ett fast jobb:p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0