tomtesäcksuppdraget

Idag har varit en dag där det har varit brist på motivation på hög nivå när det gäller allt, har ingen lust att göra nånting egentligen. Ändå har jag gjort en hel del det har packats väldigt många lådor idag, och jag har plockat iordning på mitt rum även om det inte va så stökigt än (enligt mig själv) så har det en förmåga att komma in en väldigt massa saker dit och jag vet inte hur?? Men jag lovade ju mig själv att det ska vara fint fram till jul och jag ska försöka hålla det, jag ska!
Men när jag va och hämtade pappa från jobbet så lyssnade vi på radion, för tillfället var det mix megapol. När vi var vid Volvo för tanka så hör vi att de gör uppdraget till tomtesäcken i slalombacken här i Uhamn, vilket inte är så långt ifrån volvo så vi var ju bara tvungna att åka dit och kolla;P men vi såg tyvärr ingenting det va alldeles för mörkt och de va uppe i backen, värt ett försök haha

ha en bra dag!
Puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0