snöyra

Idag slutade jag klockan 1 som jag brukar göra på fredagar. Det är underbart!
Det har snöat en hel del under dagen och är världens snöyra. vilket leder till att det är svinhalt så det va bara att köra försiktigt.
När jag kom hem så käkade jag och pratade med Jen, och vi hann prata om väldigt mycket(:
Sen dess har jag varit och hämtat far min på hans jobb och ja det va lika halt då.
Snart så ska jag börja träna, efter det så jag bara ta det väldigt lungt framtill idolfinalen som jag ska titta på tillsammans med lite folk.

Puss!



Kommentarer
angelica

har har vi å fått mera snö idag=D

lätt, åker du cupen i u-hamn så gör jag de å;)

2008-12-12 @ 17:53:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0