Saltkråkan

Dem senaste två dagarna har spenderats i pyjamas med massor av film, och kortspel, och mys med familjen.
Det har varit mycket trevligt.
Men det har varit två sega dagar, för det har blivit lite sena kvällar först när vi va på pluto och igår så spela vi kort väldigt länge..
Såg på Änglagård förut för jag hade inte sett den innan och det måste man ju se om man kommer ifrån Ulricehamn, cyklade förbi där dem spelar in änglagård i förrgår(:

Nu sitter jag och kollar på saltkråkan, hur bra är det inte!? de kollade jag mycket på när jag va liten(:
och skrållan är ju så himla söt!

hade fint!
Pusss



Kommentarer
jen

Saltkråkan in the shit :P haha!



2008-12-27 @ 20:54:02
URL: http://jennyeast.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0